Saturday, January 31, 2009

Am I the only one tired of hearing Beyonce talk about how some guy "should have put a ring on it"? I mean COME ON, she dated Jay Z for SIX years before getting married. Now she wants to berate men for not "putting a ring on it"? Well look how long it took you! UGH. I dislike women like that so much. And as for Jay Z with his "I got 99 problems but a bitch ain't one", oh just please freakin stop it. You know that "bitch" Beyonce could STOMP YOUR FACE IN.

Can you tell that I just really don't like Beyonce and Jay-Z? I didn't mind them when they weren't together though!

4 comments:

Just Being Me said...

LMAO!That song is obnoxious to say the least!! And my husband makes fun of how irritated I get when I hear a Jay-Z song! I think he actually takes pleasure in it!

Nancy said...

I hate that damn song by Beyonce, never liked it and the video -- please. I don't listen to Jay-Z ever so don't know the song, but your answer to the line in his song cracked me up!

scintillated said...

Yeah, that song is pretty annoying...

Anonymous said...

hey! _ballerinagirl from ONTD. <3 your blog, it's cute! thanks for updating! haha p.s. youre not lame for wanting that tattoo in the post above. it's cute!

:)